Hoe Meta Description Tags te gebruiken

De titel- en beschrijvingstags worden niet weergegeven in de controle van de kijker, maar de URL wel. Probeer trefwoorden te gebruiken die aansluiten bij het publiek dat u wilt bereiken en zet dat in de titel.

Hoe gebruik je de Meta Description Tag.

Er zijn twee soorten Meta Description: de eerste is de Meta Description Tag, en alleen de title tag, en de tweede is een aparte HTML tekstbron die door de zoekmachines moet worden getoond. Voor het eerste type, de Meta Description Tag is belangrijk voor de Search Engine Optimization of SEO van uw website. De Meta Description Tag mag niet langer zijn dan 160 tekens, geschreven met niet minder dan een trefwoord van 10 woorden als de focus van de meta description tag – zorg ervoor dat het beschrijft wat uw site bevat. Hoewel het uiteindelijke doel van een meta beschrijving waarschijnlijk is om kliks aan te trekken – het is wat het verschil zal maken tussen een weergave zoals er is en voor iemand zoals er zijn. In veel gevallen, het is gewoon een bos van zoekwoorden repsoluted met een zin of twee van verbiage.

In dit deel wil ik uitleggen waarom SEO, evenals de opmaak en presentatie van een website, zo belangrijk is voor uw bedrijf, en waarom u wat tijd en moeite zou moeten steken in het maken van een goede titel en Meta omschrijving.

Als u een bedrijf hebt en u hebt een website, dan moet het belangrijkste onderdeel van die website zijn dat hij u onmiddellijk klanten oplevert, op de een of andere manier. Wanneer u online gaat en de topvragen van een papieren vraag beantwoordt, zal de website u helpen. Het is belangrijk om te beseffen dat uw website er alleen is om u door te voeren, en om uw merk te versterken. Een website is immers een voertuig waarmee u communiceert met uw doelgroep. Met andere woorden, het is een lead generation tool, en het bevat normaal gesproken een foto van de persoon met wie u spreekt – op een bepaald punt.

Ondernemers moeten begrijpen dat u online geld zult verdienen, en u zult alleen online geld verdienen als mensen denken dat uw site relevant is voor wat zij zoeken. Het onvermogen om dit te doen zal uw bottom line pijn doen. Uw website is waarschijnlijk een van de belangrijkste marketing tools die u heeft, zowel als ondernemer en als bedrijfseigenaar. Het is dubbel belangrijk om tijd en moeite te besteden aan het sturen van doelgericht verkeer naar uw site door het juiste gebruik van sociale media, maar ook om trefwoord onderzoek te gebruiken om verkeer te sturen via zoekmachine optimalisatie.

Een zeer belangrijk onderdeel daarvan is de Meta Description Tag. Hoe belangrijk is een Meta Description Tag, en hoe helpt het de SEO prestaties van een website te verbeteren? Het eerste deel is het belangrijkst. Laten we zeggen dat, in uw meta titel, u uw bedrijf beschrijft, en wat informatie geeft over uw site.

Uw meta beschrijving is wat er op de zoekmachine resultaten pagina komt. Het zal verschijnen op de browser wanneer de gebruiker surft anders dan degene die ze gebruikt om naar uw site te komen, en het zal verschijnen als een uittreksel aan de zoekers.

De beschrijving zal zijn, “Veronderstelt een sleutelwoord is in deze zin” – en de activa verkocht door uw site zal langzaam verschijnen op de pagina. De meta beschrijving zal de belangrijkste marketing tool zijn voor zover die zwendel gaat. Als u nu niet weet, de top manier om doelgericht verkeer naar uw website voor teflon generatie is door middel van trefwoord targeting.

Hoe gebruik ik de meta descriptie?

Dus waar gebruik ik deze tag? In de titel, natuurlijk, maar we doen meer dan dat. We gebruiken de meta description tag op verschillende plaatsen op onze website.

Binnen de geschreven inhoud op de pagina’s van onze site. De belangrijkste plaats om een meta beschrijving te gebruiken is binnen de inhoud van de pagina, tussen de header tags (h1, p), in het midden van de tekst, en ook met de trefwoorden of trefwoord zinnen die u wilt richten. De kracht van een meta beschrijving is meestal wat wordt gemarkeerd voor zoekers, als het meest zichtbaar voor hen.

Gebruik uw trefwoorden ook in een meta tag Description; en zorg ervoor dat de tag een gouden samenvatting is van wat het artikel bevat, of laat uw website gemaakt worden door professionals.

Lees meer:

Social media marketing

Instagram cursus