Social Media Marketing

Er zijn verschillende sociale netwerksites om u te helpen de kracht van uw social media marketing boodschap te benutten, zoals, Facebook, Twitter, delicious, Google+, Digg, StumbleUpon, LinkedIn, stumble en Pinterest.

Hoe zet ik mezelf op social media?

Er zijn verschillende tools en applicaties die je kunt gebruiken om je sociale netwerken te beheren. Facebook en Twitter zijn een voor de hand liggende keuze, maar ook zeer gespecialiseerde platforms die u zullen helpen een scala aan online marketing doelen te bereiken, zoals, in contact te komen met uw klanten of potentiële klanten, direct een verkoop te sluiten, en het bevorderen van uw online bedrijfsimago. Vergeet niet om aangemoedigd te worden. Facebook en Twitter kunnen in uw bedrijf met behulp van sociale media marketing.

Echter, laat u niet overweldigen. Neem één stap tegelijk. Wat ik suggereer is dat u moet overwegen om al uw social media platforms tegelijkertijd te gebruiken. Als u dat niet doet, zal dat zowel u als uw publiek in verwarring brengen en overweldigen. Ik zou het wel weten. Ga buiten je comfortzone en probeer het uit.

Sommige lijken gewoon te veel moeite, zoals, LinkedIn. Of, u kunt Facebook en Twitter en/of Google+ combineren om een enorm marketing netwerk te vormen.

Trefwoord onderzoek zal u helpen te richten en te focussen op het publiek dat past bij uw behoeften. Wat moet iemand doen? Je hebt een heleboel opties. Wees creatief en gebruik wat je leert zowel online als in persoon.

Volgens het Pew Research Center: Baby Boomers (leeftijd 24 en jonger) zijn de kern van online marketing.

Wat is de beste manier om mijn sociale media te beheren en te profiteren van de platforms?

Aangezien u zich richt op het bouwen van een online merk, kunt u overwegen de volgende hulpmiddelen toe te passen:

Naarmate u meer inhoud toevoegt, zult u meer bezoekers trekken en meer bezoekers zullen uw boodschap onder de aandacht brengen van mensen op uw site. “Tweede landingspagina” of landingspagina’s zullen uw conversies verhogen terwijl u werkt aan het creëren van een actieve gemeenschap.

Met een bedrijfsblog krijgt u inzicht in hoe u geschikt bent voor de baan waar u zich bij aansluit, evenals informatie over vacatures.

Het is van groot belang om zoekwoorden te gebruiken in uw Facebook posts, Twitter tweets en posts op LinkedIn of Google+ stories. Gebruik blog commentaar links om interactieve conversaties met uw publiek te creëren.

Als je backlinks hebt verdiend met bloggen, is het stelen van deze backlinks van je LinkedIn, Digg of andere blogs een geweldige manier om een relevante, sappige naam te creëren. Het beste is om jezelf te linken naar sites en opties waar je hebt gewerkt.

‘Mond-tot-mond’ reclame

Offline reclame via ‘mond-tot-mond’ gedrukte media zoals, verwante e-zines is goede, professionele branding.

Klanten zullen meestal een specifieke reden geven om uw site te bezoeken. Hun verlangen is om informatie, producten of diensten te vinden.

Als u zich op een nichemarkt richt, kunt u een reden hebben om u op die mensen te richten. Bijvoorbeeld, als u op maat gemaakte kleding maakt, is dit een waardevol aantal van uw klantenbestand. Zij zijn immers geïnteresseerd in kleding, nu, nu, nu. Maar als je baseball pitched hoeden zou verkopen, dan verspil je tijd door achter de kleinere niche markt aan te gaan.

U kunt interne en externe doelstellingen voor uw sociale media marketing – dat wil zeggen, – ik mijn bedrijf probeert om het aantal mensen die mijn website bezoeken te verhogen.

Voor interne, denk na over wat voor soort budget je hebt en hoe je het besteedt: – Het maken van updates, het toevoegen van nieuwe inhoud en ga zo maar door.

Voor extern kan het gaan om mensen naar je website te krijgen om opt-in e-maillijsten op te bouwen, leads te vangen en verkopen te realiseren.

Ik ben verliefd op YouTube! – Ik hou ervan om mezelf te herinneren aan de dingen waar ik mee bezig ben terwijl ik kijk naar visueel stimulerende video’s. Ik probeer te brainstormen over de ideeën die ik heb terwijl ik naar elke video kijk. Zorg ervoor dat u leert hoe u uw video’s op YouTube kunt hosten.6.

Twitter – Hoe het te doen.

Ik ben een fan van Facebook. Ik raad het aan omdat het een gemeenschap is van werknemers en vrienden die informatie delen. Zorg ervoor dat uw video boeiend is en mensen zullen reageren.

Documenteer uw processen. Begrijp uw bedrijfsprocessen en zie ze als puzzelstukjes. Als u werknemers hebt, vraag hen dan om elk proces te bekijken en u te laten weten hoe ze erop reageren. Dit kan u laten weten wat zij denken voordat u verder gaat met de volgende stap. Wanneer u uw bedrijf op deze manier laat groeien, wint u aan kennis en vrijheid.

Vodcasts. Dit kunnen video- of audiobestanden zijn die kunnen worden gedownload.

Youtube – Hoe doe je dat.

Joe belangrijk punt is om in elke situatie een ander type persoon te zijn. Laten we het de ideale persoon noemen die de ‘hongerige persona’ heeft. Joe is van nature vol van een totale pompoen en zal een blog post creëren die grote inkomsten creëert.

Facebookis ook erg ‘cceleratief van aard’ mode. Misschien wil je eerst afwachten en meer zien voordat je iets op het web zet. Zoals ik doe.